Woodshock
The feature film debut of visionary fashion designers Kate & Laura Mulleavy (Rodarte), Woodshock is a hypnotic exploration of isolation, paranoia, and grief that exists in a dream-world all its own. Kirsten Dunst stars as Theresa, a haunted young woman spiraling in the wake of profound loss, torn between her fractured emotional state and the reality-altering effects of a cannabinoid drug. Immersive, spellbinding, and sublime, Woodshock transcends genre to become a true cinematic experience.