Common Side Effects
Marshall Cuso shows up in NYC with a mushroom, that can cure any disease or injury; his old classmate, Frances, meets him by chance, but keeps secret that she works for Reutical, a pharmaceutical company.
Marshall buys a plot of land near a chemical waste site with a plan to grow more mushrooms; Frances rushes home from Europe after a huge development; Copano and Harrington investigate a connection between Marshall and Frances.
Marshall, Frances, and their crazy neighbors deal with the aftermath of a dangerous incident.
Marshall arrives in jail and learns that some important people refuse to let him out, while danger lurks around every corner; Frances makes a fateful decision; Copano and Harrington pick up the pieces.