Erica
Successful writer Erica returns to her hometown, finding her friend Alexandra's dead body. Convinced it wasn't suicide, she launches an investigation entangling past and present, her life upended by meeting Captain Patrick Saab.
While visiting her hometown, crime novelist Erica is faced with the mysterious death of her childhood friend Alexandra, and embarks on her own quest for the truth, which will bring to light the dark secrets of the past.
When the mutilated body of a young woman is discovered in the forest, Erica and Patrick begin their investigation. The clues prompt them to delve into the past to uncover the secrets that are tearing apart a strange family.
When it becomes clear that a girl, now in a coma, was the real target of a criminal attack, Erica and Patrick investigate. Together, they race against the clock to find out who might have wanted to harm the young victim.
When it becomes clear that a girl, now in a coma, was the real target of a criminal attack, Erica and Patrick investigate. Together, they race against the clock to find out who might have wanted to harm the victim.