Optimus Prime faces prostate cancer. Weird Al stomps on some weasels. It all happens in this frenetic sketch-comedy show that skewers TV, movies, and celebrities. Created by Matt Senreich and Seth Green.
Nutcracker Sweet
Voltron engages in an old-school dance-off in "You Got Robo-Served." The secret lives of nature's most fascinating beasts are exposed in "Secrets of the Animal Kingdom." Testicles are terrorized in "Ode to the Nut Shot." Walt Disney's severed head with its giant robotic spider-body attacks Cuba.