The Assassin
A retired assassin reunites with her estranged son, but her dangerous past catches up with them, forcing them to go on the run together while uncovering a dark conspiracy that threatens their relationship.
On a remote Greek island, retired assassin Julie lives a solitary life. When her estranged son Edward comes to visit, Julie's dangerous past catches up with her. They are forced to go on the run together, testing their relationship to its limits.
Julie and Edward must maintain a cover and keep Julie's past hidden from their new hosts, but a surprise arrival only complicates things further.
A wedge is driven between the group, but answers are close and they must press on as the danger and threat to their lives closes in.
Across Europe, news breaks about the tragedy Julie and Edward witnessed on the island, and they become the targets of a police manhunt.
The pieces finally start falling into place for Julie - does she know who might be responsible for the catastrophic trail of events?
As a dramatic final showdown prepares to take place, shocking truths are revealed to Edward that make him question everything he thought he knew about his life.