The Heritage
In the seaside town of Hel, the death of a prominent local naval captain threatens to expose the web of lies tying his family together.
Still reeling from his death, siblings Hanka, Paweł, and Maciek are shocked by a last minute change to their father's will.
After dealing with the fallout from the altered will, the Mróz family becomes the focus of an investigation when the headless body is identified.
While Maciek looks ahead, Paweł continues his bid for mayor, and Hanka struggles to keep her business afloat; later, Ola faces scrutiny.
Years before his death, Johnny gathers his children for an announcement, hoping to convince them to stay in Hel but faces resistance from Maciek.
As Paweł plans to contest the will, a killer targets Maciek's family, leading Maja to question her parents; Hanka makes a deal to save her company.
After Paweł scores a tenuous victory, Maja goes missing; Kocur's investigation leads Hanka to a shocking conclusion.