The White Lotus
A social satire set at an exclusive tropical resort, this limited series follows the exploits of various guests and employees over the span of one highly transformative week.
Arrivals
As a new wave of guests arrives at the White Lotus, resort manager Armond tries to assuage Shane and his wife, Rachel, while spa director Belinda calms a grieving Tanya; Mark distracts himself from a health scare by spending time with their son.
New Day
A cautiously optimistic Belinda walks a fine line with Tanya; Armond brainstorms ways to deal with Shane; Rachel approaches Nicole for advice; Paula and Olivia lose track of their stash; a revived Mark attempts to connect with Quinn.
Stripped of his gadgets, Quinn reluctantly takes a scuba class with Mark; Shane enlists Armond to help plan a romantic evening for Rachel; Tanya leans on Belinda for support as she scatters her mother's ashes at sea; Paula keeps a secret from Olivia.
After Shane shoots down her latest career plans, Rachel is blindsided by an unexpected arrival; Tanya's attention turns to an intriguing hotel guest; Armond's renewed commitment to sobriety is put to the test.
As Armond attempts to do damage control, Belinda tries to redirect Tanya's focus to her business proposal; a sidelined Rachel begins to question her future; Nicole rebuffs Mark for airing their dirty laundry to Quinn.
Departures
Rachel shares some harsh truths with Shane and confides in Belinda, who's reeling from bad news of her own; as the Mossbachers turn the page on their harrowing scare, Quinn reveals major life plans; Armond goes on a bender and exacts revenge.