Wildfire
Fresh out of juvenile hall, Kris Furillo gets her first chance at responsibility with a job on the struggling Ritter family ranch, where she befriends a horse named Wildfire. Amidst ruthless competition, dark secrets and love and with the help of Wildfire, Kris is able to accomplish the impossible.
Kris Furillo is released from the juvenile detention center and begins working at the Ritter family ranch.
Kris returns to Raintree Ranch after ninety days at Camp Lagrange and begins the healing process.
Kris feels responsible when Oklahoma Crude is injured during a work out race with Wildfire so she gets a job at a local diner to help out, although it might not be enough.