S7, E18: Jack Bauer endures the elements and fights on to prevent an attack that could change the country forever. As the catastrophic blow to the nation nears, Tony Almeida operates from the field and Kim Bauer (guest star Elisha Cuthbert), who was last seen in Season Five, returns. Meanwhile, the stakes are raised when the administration is faced with a blackmail scenario.