12:00 AM - 1:00 AM
S5, E18: Although President Logan claims the country is no longer under attack, marital law is still enforced and CTU remains under intense pressure to find the remaining fugitives. Meanwhile, Jack, Audrey and Secretary of Defense James Heller reunite for a pivotal meeting.