90 Day Fiancé: Happily Ever After? A Break Is Necessary
S4, E4: Elizabeth goes to her dad behind Andrei's back; Ashley needs a break from Jay; Nicole's friend presses for answers about Azan; Pedro heads to the Dominican Republic without Chantel; Pao confronts Russ' mom; Colt and Larissa try to move forward.