Young Sheldon A Broom Closet and Satan's Monopoly Board
S3, E2: Without Dr. Sturgis’s university class, Sheldon must find a new way to stay academically challenged. Also, Mary helps Pastor Jeff (new series regular MATT HOBBY) avoid temptation with his girlfriend.