Happiness! A Mysterious Transfer Student
S1, E6: Sumomo said she wants to introduce some people. Ibuki, who was transferred into Sumomo's class, was introduced to all the students. One night, Haruhi and Saya were talking to Ibuki and when they asked her a sensitive question that bothered her, she became upset and left. Will the slightly eccentric Ibuki and Sumomo become friends?