Self-Portrait as a Coffee-Pot A Natural History of the Studio
S1, E1: South African artist William Kentridge investigates life in the studio. He imagines his studio as an enlarged head, where multiple dialogues occur between the artist and himself. Kentridge begins interviewing his double. Soon, the whole studio is populated by Kentridge’s many selves.