A New Deal
S11, E18: Carol makes a deal with Pamela to wipe the slate clean on behalf of her friends. Aaron, Jerry, Lydia, and Elijah get on the road to Oceanside to fill them in on a plan. The Commonwealth celebrates Founders Day.