At the Foot of Canal Street
S1, E4: Antoine heads to Baton Rouge to visit his sons; LaDonna and Toni probe a case of mistaken identity; Sonny takes a gig in Texas; Albert accepts a dinner invitation; Delmond considers a tour offer.