Beautiful Dreamer
S14, E19: An agent from ICE shows up at Grey Sloan in search of an employee who may be working in the U.S. under DACA. Alex's patient Kimmie wants to leave the hospital to enjoy her final days, but Alex feels differently. Meanwhile, Arizona treats Matthew Taylor's baby and April wants to do whatever she can to help.