Beirut Is Back
S2, E2: Against the advice of her family, Carrie becomes involved in an operation that may rid the world of Abu Nazir once and for all. Brody’s handler presses the Congressman into service, as his relationship with Jessica takes a hit. And Captain Mike Faber questions the nature of the events surrounding the shooting of Elizabeth Gaines.