Breathe Blind Man’s Bluff
S1, E6: An intense cat-and-mouse game begins as Kabir ends up at Danny's house and the suspicion on Danny gets stronger; Shankar cracks down on Kabir's moonlighting investigation and orders a shutdown as he pieces the puzzle together.