The Real Wild West Boom and Bust
S1, E3: The new West is a land of unprecedented opportunity. In less than a century, millions of prospectors rush to gold fields, boomtowns appear overnight, and a transcontinental railroad allows travelers to cross the country in only seven days. It is a century of ambition, greed, fame, and fortune.