Burning Love
S1, E6: Madeline worries about the can of worms she’s opened for Jane. Jane confronts Renata. Bonnie tells Nathan about a secret project Abigail has been working on. Meanwhile, Ed and Madeline have a frank conversation about the lack of passion in their marriage.