It's Always Sunny in Philadelphia Celebrity Booze: The Ultimate Cash Grab
S16, E5: When news spreads of Bryan Cranston and Aaron Paul's visit to Philadelphia to promote their Dos Hermanos mezcal brand, the guys decide to pitch them their own liquor; the gang takes to the skies to get a taste of the glamorous high life.