Charlie Got Molested
S1, E7: The gang learns that Charlie and Mac's high school gym teacher has been accused of molestation and they get worried when Charlie reacts oddly to the news. Dee and Dennis feel empowered to help their friend and go to the lengths of staging an intervention that includes Charlie's terrified family and the other alleged victims, the awkwardly creepy McPoyle brothers. Meanwhile, Mac's grief over the molestation report takes an unusual form as he seeks answers that might potentially restore his ego.