Cinderella Came Falling Down?!
S1, E6: Keiki works with Koharu to help her win Shoma's heart, but Keiki's attention is diverted by another Cinderella suspect - student council vice-chairperson Ayano Fujimoto. Could she be the one, true, non-perverted secret crush?