Collateral Damage
S1, E5: Sentenced to die, Ted professes his innocence; Elizabeth and her daughter try to put this chapter of their lives behind them; in a last ditch effort to save his own life, Ted starts confessing, and his lawyer, Polly Nelson, is shaken to the core.