Sadie Sparks: Funny Ol' Bunny Dance
S1, E5: Sadie practices a dance spell on a suit of armour, but it ricochets and strikes Gilbert instead. Gilbert suddenly starts tap dancing to Gaelic music. Sadie’s attempt to reverse the spell only makes it worse. The music changes and Gilbert is dancing to an Eastern inspired tune, then some funky r&b, then ballet! On it goes, as Sadie finds herself joining in too. But her enthusiastic dance moves accidentally shove Gilbert, sending him flying across the room straight into the suit of armour!