Dawn's Early Light
S3, E16: As The Hidden One grows stronger, Crane must examine his past with Betsy Ross to find the key to stopping him. Meanwhile, Jenny wonders if she can ever have a relationship with her father, and Abbie faces a hard decision as things with Reynolds become more strained.