Day in the Hole
S4, E22: Officer John Nolan is forced to spend a week in solitary confinement in a quiet border town with a young local officer who is in need of some training. Meanwhile, Sergeant Bradford and Officer Chen discover that looks are deceiving and go undercover together in a possible drug trafficking case on the season finale of "The Rookie".