Engine and a Haircut, Two Fights
S5, E21: Tim and Brad get into a fight over Brad's new haircut and the hot rod engine. Meanwhile, Randy doesn't want Jill to help him rehearse for an audition to play Romeo in a school play of Romeo & Juliet.