Great Expectations Episode 1
S1, E1: Pip, an orphan yearning for a greater lot in life, has a chance encounter with escaped convict Magwitch that sets him on an unexpected path and into the clutches of the mysterious, eccentric Miss Havisham, who shows him a dark world of possibilities.