The Thaw Episode 5
S1, E5: On the day of Magda's funeral, Zawieja makes a desperate attempt to track down her elusive killer; at Goleniów prison, the interrogation of a notoriously dangerous inmate breeds new clues and even more suspicions about Magda's murder.