The Thaw Episode 6
S1, E6: When Strzelecki takes over the case, Zawieja defies orders as she follows the killer's trail to a remote, war-torn island; while the threat of an accomplice looms large, Zawieja acts on a hunch that could finally bring the newborn to safety.