Evil for Evil
S2, E8: An illegal search warrant helps Lucas bust Proctor, at a cost. Sharp and his skinheads look for payback against Emmett, testing the limits of the deputy's patience. Carrie provides the cash for Max's treatments and takes a small step towards thawing out her relationship with Gordon and Deva. Job finally gets a lead on Rabbit.