Changing Ocean Asia Extreme Weather. Powerful Tsunamis.
S1, E2: For scientists at the Earth Observatory of Singapore, it is a race against time to understand the effects climate change will have on coastal infrastructures in the region, ports, and trade. Just how prepared are we, for extreme weather events in the future?