Flowers Grow Out of My Grave
S15, E6: Meredith has a patient whose family is celebrating Day of the Dead, making the doctors remember loved ones they have lost. Richard shares unexpected news with Meredith about her father, Thatcher. Meanwhile, Teddy tries to tell Owen she is pregnant but they get sidetracked.