Fly, Imaginary Wings; Her Highness Checking in on Someone Sick for the First Time.
S1, E4: Mullin meets a new girl in a meeting, but each time their eyes meet, she gives him a look of disgust.; Mullin wins movie tickets and ends up promising to go with Beelzebub, but things don't go as planned.