Goosebumps Walkaway
S5, E10: Jess returns from jury duty and attempts to uncover the real identity of a juror sequestered with her. Meanwhile, Reagan prepares to move out of the loft and out of Nick’s life, and Winston and Cece help Schmidt get over his fear of public dancing.