Like me! Guitar Liar
S1, E6: To seduce Lola, Like is recording a video where he plays guitar. Lola loves it so much that she asks Like if they can do a featuring! But Like is annoyed: he doesn't actually know who to play guitar. He was just pretending! It's very nice to listen music ! But less when your mates are very clumsy. In this top 5, discover the most annoying musicians - who are friends with Like !