S1, E2: Hadis accepts Jill's proposal and gifts her the Dragon Consort's ring; after suffering a sudden enemy attack, they arrive in Beilburg; Sphere, a candidate to become Hadis's fiancée and daughter of the local lord, comes running up to the ship.