Yuri!!! On ICE I Am Eros, and Eros Is Me? Face-Off! Hot Springs On Ice
S1, E3: The two Yuris are to face off in Hot Springs on Ice where they will each debut a short program choreographed by Victor--one to Eros, and one to Agape. Victor claims he will do whatever the winner wants.