I Am Unicorn
S3, E2: Shelby Corcoran (guest star Idina Menzel) returns to the halls of McKinley High. Meanwhile, Mr. Schuester initiates a boot camp for some of the members of New Directions. Musical performances include “Somewhere”, “I’m The Greatest Star” and “Something’s Coming”.