I Was A Teenage Taylor
S6, E7: It's a battle of Halloween pranks. First Tim scares Al, then Brad and Randy scare Jill, then a strange man shows up at the door asking to see the basement. Jill, Tim and Wilson tell the boys that years ago a man named Clifford Warren was accused of killing his brother, but because of his mental problems he was put in an insane hospital. Little do the boys know that it's a Halloween prank. They invite Al to help them pull a prank on their own, but Al and Wilson pull a prank on the Taylors.