Killing Eve I'll Deal With Him Later
S1, E2: In the aftermath of her recent assignment, Villanelle is ordered to take a break. Never one to do as she's told, she goes ahead with her next mission regardless. Meanwhile, Eve is given a dream opportunity to join a secret MI6 unit tracking Villanelle and the shady organisation she works for.