Indecisive Prince?!
S1, E2: Keiki's investigation reveals that the senpai he looks up to is a huge pervert, but it doesn't stop him from pushing forward. There are other suspects to interrogate! He approaches his kohai Yuika, a cute and supportive student librarian.