It All Falls Apart
S1, E4: After an unexpected week in France, Ken heads to Los Angeles, where he and the team ready their newest contraption, a 1991 Ford Escort Cosworth RS on steel rims; they hope the steel bands will throw sparks everywhere for a wild-looking segment.