It Is What It Is
S1, E5: With Los Angeles now behind them, the team splinters and communication grinds to a halt; Ken heads back to WorldRX, where he struggles with a difficult decision; Brian, across the world in Sweden, tries to ensure they are prepared for the next shoot.