It's a Wonderful Lie
S2, E12: At the annual Snowflake Ball, Blair and Chuck bet they can find ideal dates for each other. Aaron's (JOHN PATRICK AMEDORI) ex-girlfriend (NATALIE KNEPP) shows interest in Dan.