Jinxed / Officer Mikey
S1, E3: In this two-part episode, Gus is unable to speak after being jinxed by the Ashleys. He can only talk again if someone says his name, which the Ashleys try to prevent. Mikey wants to become a safety ranger, which causes the gang to get help from others.