Justin Theroux's Italian Quest
S1, E3: Seeking the origins of a family pasta dish, Antoni takes Justin on an Italian road trip; from chasing chickens to harvesting clams, they sample the region's finest food and uncover how Justin's Italian ancestry relates to a family dish.