Are You My First? Let's Talk About Sex
S1, E2: Women swoon over the new arrival, threatening current connections; one virgin questions her crush after learning he's been smooth-talking other girls; a spicy challenge tests their sexual knowledge, and one couple shares the first kiss of the season.